Προπόνηση στο γυμναστήριο; Πόσες φορές την εβδομάδα;

Ίσως η πιο συχνή από τις ερωτήσεις που ακούμε εμείς οι γυμναστές από τους εν δυνάμει αθλητές μας. Υπάρχουν άνθρωποι που γυμνάζονται καθημερινά και μάλιστα πολλές ώρες την ημέρα προκειμένου να καταφέρουν να χάσουν τα περιττά κιλά που τους ταλαιπωρούν, άλλοι πάλι περιστασιακά μία δύο φορές την εβδομάδα. Πόσο συχνά, όμως, πρέπει στην πραγματικότητα να γυμναζόμαστε για να χάσουμε βάρος ή να αποκτήσουμε ένα σφριγηλό και γραμμωμένο σώμα;

Ο μαγικός αριθμός για απώλεια βάρους και μυϊκή ενδυνάμωση είναι: 5 – 6 μέρες την εβδομάδα για περίπου 50-60 λεπτά τη φορά. Η απώλεια βάρους, το κάψιμο θερμίδων και το χτίσιμο των μυών, δεν είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο πρέπει να γυμναζόμαστε με αυτή την εβδομαδιαία συχνότητα, θέλουμε με αυτόν τον τρόπο, να δημιουργηθεί μία συνήθεια μία ρουτίνα και ένα τελετουργικό το οποίο θα ακολουθούν σε όλη τους τη ζωή και όχι μόνο για λίγο καιρό μέχρι να καταφέρουν να φτάσουν στον στόχο που θέλουν.

 

gym-workout-wallpaper

Όπως δε σκέφτεσαι να πλένεις τα δόντια σου κάθε μέρα γιατί είναι μία συνήθεια που απλά την έχεις υιοθετήσει και λειτουργεί αυθόρμητα ως τελετουργικό, το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και με την άσκησή σου, να τη συνηθίσεις ώστε να γίνεται καθημερινά.

Αν η ιδέα της καθημερινής γυμναστικής σου φαίνεται εξαντλητική, μετά από λίγο καιρό που θα το κάνεις καθημερινά θα σταματήσει να σου φαίνεται έτσι. Προσπάθησε να κάνεις 3 σκληρές προπονήσεις την εβδομάδα, δύο μέτριες και μία αρκετά πιο χαλαρή. Δε χρειάζεται να προπονείσαι σαν αθλήτρια ή αθλητής κάθε φορά. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να σου δημιουργηθεί η συνήθεια της γυμναστικής.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι η γυμναστική θα πρέπει να μας γίνει μία καθημερινή ρουτίνα, αν πάλι το θεωρούμε δύσκολο, θα πρέπει να βρούμε μία φυσική δραστηριότητα για να ασχολούμαστε στον ελεύθερο μας χρόνο μίνιμουμ για δυο με τρείς φορές εβδομαδιαία.

[ale_divider style=»bold» text=»notext»] Divider Text [/ale_divider]

 

Καλή Επιτυχία!

[ale_button url=»http://www.kinesis-gym.gr/?page_id=3130″ style=»green» size=»large» type=»square» target=»_self»] Μαυρογενίδης Παναγιώτης [/ale_button]

* Μαυρογενίδης Παναγιώτης
Απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδικότητα Μαζικός Αθλητισμός και δραστηριότητες κλειστού και ανοιχτού χώρου. Διεθνές αναγνωρισμένος TRX, Power Plate & Personal trainer. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής Les Mills, BODYPUMP traine

About Kinesis Gym

You May Also Like