Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΪΝΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι πρωτεΐνες έχουν κυρίαρχο ρολό στη διατροφή μας και είναι απαραίτητες για κάθε ζωντανό οργανισμό. Στη διατροφή είναι γνωστές ως μακροθρεπτικά συστατικά και δίνουν ενέργεια στο σώμα μας. Κάθε γραμμάριο πρωτεΐνης περιέχει 4 θερμίδες. Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τον οργανισμό μας, όμως χρειαζόμαστε και υδατάνθρακες, βιταμίνες, ανόργανα άλατα, αντιοξειδωτικά, φυτοχημικά και υγιή έλαια για την εύρυθμη λειτουργία του.

High-Protein-Diet-May-Increase-Risk-of-Cancer

Ένα υγιές σώμα χρειάζεται μια ισορροπημένη διατροφή με μια σειρά από πλήρη τρόφιμα. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση σε πρωτεΐνη έχει να κάνει με τα κιλά μας π.χ Ένας άντρας 75 κιλών χρειάζεται περίπου 58 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα, ενώ μια γυναίκα 55 κιλών χρειάζεται 43 γραμμάρια. Οι αθλητές και τα πολύ δραστήρια άτομα χρειάζονται μόνο 1,6 με 1,8 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους την ημέρα.

 

Is-High-Protein-Diet-Really-Lose-Weight

Όσοι δεν είναι και τόσο ενεργητικοί, χρειάζονται ακόμη λιγότερη.

Πλούσιες σε πρωτεΐνη είναι οι τροφές όπως:

 

  • Κρέας, ψάρι (μαγειρ.)
  • Τυρί
  • Μυζήθρα, ξηροί καρποί
  • Αυγά
  • Δημητριακά (ξηρά)
  • Ψωμί (λευκό)
  • Όσπρια (μαγειρ.)
  • Δημητριακά (μαγειρ.)

Ακολουθείσθε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και θα δείτε διαφορά στο σώμα και κυρίως στην υγεία σας.

[dvmember id=»4038″ gridstyle=»full» offset=»20″ itemwidth=»350″ side=»right»]

About Kinesis Gym

You May Also Like