ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ;

Νοέμβριος πλέoν και οι γονείς προσπαθούν σιγά σιγά να οργανώσουν όσο καλύτερα μπορούν το χειμερινό πρόγραμμα των παιδιών τους, οι ασχολίες πολλές, σχολείο, φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, κάποια καλλιτεχνική δραστηριότητα ίσως και γυμναστική και γυμναστήριο. Εμείς εδώ από την σειρά μας θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε και να απαντήσουμε σε κάποιες από τις απορίες και τους προβληματισμούς σας όσον αφορά το παιδί και το γυμναστήριο ή την γυμναστική γενικότερα.

 

[ale_divider style=»bold» text=»notext»] Divider Text [/ale_divider]
Καταρχήν θα πρέπει να τονίσουμε ότι για να ξεκινήσει γυμναστική σε γυμναστήριο ένα παιδί, κοριτσάκι ή αγοράκι, θα πρέπει σίγουρα να έχει κλείσει το τέταρτο έτος της ηλικίας του.

 

Στην συνέχεια αφού συμβουλευτεί ο γονιός τον παιδίατρο που παρακολουθεί το παιδί και πάντα με την σύμφωνη γνώμη του, επιλέγει το γυμναστήριο και το είδος γυμναστικής που θέλει να παρακολουθήσει ο μικρός/ή του.

 

children-yoga-portraits-hong-kong08532012

 

Η επιλογή του γυμναστηρίου, του προγράμματος γυμναστικής, αλλά και του γυμναστή – παιδαγωγού θα πρέπει να γίνει με πολύ αυστηρά κριτήρια, εκείνο που πρέπει να προσέξουν οι γονείς είναι αν ο χώρος της επιλογής τους πληρεί τα απαραίτητα κριτήρια και τους κανόνες ασφαλείας από τις αρμόδιες αρχές, (αν έχουν άδεια λειτουργίας και έγκριση από τον φορέα τους), αν είναι καθαρά και πληρούν τους κανόνες υγιεινής και τέλος να γνωρίσουν προσωπικά τον γυμναστή που θα αναλάβει τη ευθύνη να εκπαιδεύσει – γυμνάσει τους μικρούς μας φίλους. Το είδος της γυμναστικής που μπορούν να παρακολουθήσουν σε αυτές τις μικρές ηλικίες (4-7 ετών) είναι πολλά, ενδεικτικά σας αναφέρουμε τα παιδικά προγράμματα αυτοάμυνας, την παιδαγωγική γυμναστική και φυσικά το Pilates και την Yoga προσαρμοσμένη πάντα για τις ανάγκες των παιδιών αυτής της ηλικίας.

 

the dancer

 

Όλα τα παραπάνω προγράμματα έχουν έντονο το στοιχείο του παιχνιδιού και έτσι είναι αρκετά ευχάριστα για τους μικρούς. Με εβδομαδιαία συχνότητα 2 με 3 φορές και με διάρκεια 30 με 40 λεπτά καλύπτουμε τις ανάγκες αυτής της ηλικίας.

Αν τα παιδία είναι λίγο μεγαλύτερα (7-11 ετών) οι επιλογές είναι ανάλογες. Mία ενδιαφέρουσα πρόταση είναι η Zumba for Kid’s, ένα πρόγραμμα με έντονα τα στοιχεία του χορού που θα βοηθήσει τα παιδιά να έχουν καλή αίσθηση του χορού, να βελτιώσουν την ισορροπία και τον ρυθμό τους, να αυξήσουν την ομαδικότητα τους και να τους βοηθήσουν στην κοινωνικοποίηση τους καθώς  βελτιώνει το καρδιοαναπνευστικό τους σύστημα. Ετσι με αυτό τον τρόπο αποτρέπουμε και τις τάσεις της παιδικής παχυσαρκίας, ένα φαινόμενο που ολοένα και περισσότερο απασχολεί πολλούς γονείς.

karatejunior

 

 

Το Παιδικό Καράτε είναι ένα ακόμη μάθημα γυμναστικής το οποίο αξίζει  να έχουν οι γονείς στα υπόψη τους. Το παιδικό καράτε και οι βασικές του αρχές εκτός από ένα πλήρες σύστημα εκγύμνασης με ελάχιστες πιθανότητες τραυματισμού βοηθάει τα παιδιά να βελτιώσουν την πειθαρχεία τους, να αποκτήσουν περισσότερη αυτοπεποίθηση, να εξισορροπήσουν  την ψυχική ηρεμία και την ευγενή άμιλλα εντάσσοντας τους ομαλά στο κοινωνικό σύνολο.

 

[ale_divider style=»bold» text=»notext»] Divider Text [/ale_divider]

Όλα τα παραπάνω μας δίνουν να καταλάβουμε πόσο απαραίτητη είναι η γυμναστική και πώς θα πρέπει να είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των γονιών για να γεμίσουν το ημερήσιο πρόγραμμα των παιδιών τους.

Εξάλλου όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «νους υγιής εν σώματι υγιεί»!!!

 

*Παναγιώτης Μαυρογενίδης 
Απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α, του Α.Π.Θ.
Με ειδικότητα Μαζικός Αθλητισμός 
Personal-Pilates-TRX & Power Plate Trainer

 

About Kinesis Gym

You May Also Like