kiklikiproponhsh

ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συνήθως συνδυάζουμε την κυκλική προπόνηση με τις πρώτες προπονήσεις μας στο γυμναστήριο, την επανένταξη μας μετά από κάποιο χρονικό διάστημα παύσης από το γυμναστήριο ή κάποιο τραυματισμό μας και οι περισσότεροι από εμάς θεωρούμε ότι απευθύνεται μόνο σε αρχάριους αθλούμενους! Σίγουρα ισχύουν κάποια από αυτά αλλά όχι η κυκλική προπόνηση δεν απευθύνεται μόνο σε αρχάριους αθλούμενους.

Το θετικό με αυτό το είδος προπόνησης είναι ότι μπορεί να προσαρμοστεί σε διάφορα επίπεδα ασκουμένων και να γίνει με διάφορους τρόπους, από ασκήσεις με το βάρος του σώματος μέχρι αλτήρες και μπάρες. Μία προπόνηση που μπορεί να προσφέρει άμεσα αποτελέσματα χωρίς να εξαντλεί τον οργανισμό και χωρίς να απαιτεί πολύ χρόνο, βοηθάει τους μύες μας να αιματώνονται περισσότερες φορές μέσα σε μία βδομάδα και ανεβάζει τον μεταβολισμό μας μετά την προπόνηση!

[ale_divider style=»bold» text=»notext»] Divider Text [/ale_divider]

Τα πλεονεκτήματα της «κυκλικής» άσκησης εντοπίζονται κυρίως στο γεγονός ότι προσφέρει στον οργανισμό μια ολοκληρωμένη μέθοδο εκγύμνασης και ενισχύει τη λειτουργία της καρδιάς μειώνοντας τον κίνδυνο για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων. Επιπλέον αυξάνει τις αντοχές και χαρίζει μυϊκή δύναμη και ευεξία. Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στην αποτελεσματική καύση του λίπους, την αποτοξίνωση του οργανισμού αλλά και τη γενικότερη σωστή λειτουργία των οργάνων.
Τι ακριβώς ονομάζουμε κυκλική προπόνηση:
Η κυκλική προπόνηση αποτελείται από ένα γκρουπ ασκήσεων (συνήθως 8-12) που γυμνάζουν διαφορετικά σημεία του σώματός μας. Κάνουμε ένα set (συγκεκριμένος αριθμός επαναλήψεων ή όσο γίνεται περισσότερες επαναλήψεις μέσα σε ορισμένο χρόνο) από κάθε άσκηση, τη μία μετά την άλλη με ελάχιστη ξεκούραση ανάμεσα στις ασκήσεις. Μετά το τέλος του πρώτου set, είτε ξεκουράζεσαι για λίγο και μετά να επαναλάβεις το set ή να ξεκινήσεις απευθείας το επόμενο set.
Σημαντικά στοιχεία της κυκλικής προπόνησης είναι τα μικρά διαστήματα ξεκούρασης. Έτσι διατηρούμε τους παλμούς της καρδιάς ψηλά και αυτό βοηθά στην καρδιομυϊκή ενδυνάμωση. Επίσης, με τον τρόπο αυτό θα συνεχίσουμε να καίμε θερμίδες μετά το τέλος της άσκησης (after burn effect). Δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε τα αποτελέσματα της άσκησης αυτής!

Ορμανίδου Ευμορφύλλη

Απόφοιτη Τ.Ε.Φ.Α.Α του Α.Π.Θ

Απόφοιτη Grafts Hellas: Group Fitness Instructor & Pilates Instructor TRX Suspension Trainer

About Kinesis Gym

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *