ΔΥΝΑΤΗ ΜΕΣΗ ΜΕ 6 ΒΗΜΑΤΑ

Νιώθεις πόνο στην μέση κάθε φορά που γυμνάζεσαι με βάρη;

Σου προτείνουμε 6 απλά βήματα για να μην επιβαρύνεις την μέση σου και να αποφύγεις τις δυσάρεστες εκπλήξεις.

ponos sti mesi2Κράτησε σφιχτά τους κοιλιακούς σου. Προσπάθησε να είσαι συγκεντρωμένος/η σφίγγοντας δυνατά τον ορθό και τους πλάγιους κοιλιακούς

Λύγισε τα πόδια σου. Προσπάθησε να κρατήσεις ίσια την πλάτη σου μην καμπουριάζεις.

Πιάσε την μπάρα με τεντωμένα χέρια και φέρε την πολύ κοντά στο σώμα σου.

Σήκωσε την βάζοντας δύναμη κυρίως στα πόδια κι όχι με τη μέση!

Στην όρθια θέση, διατήρησε ευθυτενή στάση και μην υπερεκτείνεις τη σπονδυλική σου στήλη.

Βάλε ρεαλιστικούς στόχους. Σήκωσε τα κιλά που μπορείς και επιτρέπει το σώμα σου και μην παρασύρεσαι από τους πιο προχωρημένους του γυμναστηρίου.

 

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές κάθε φορά που προσπαθείς να σηκώσεις μία μπάρα βαρών, έναν αλτήρα ή οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο από το έδαφος, η μέση σου θα προστατεύεται αφού η επιβάρυνση που θα δέχεται θα μοιράζεται και το βάρος θα μειώνεται σημαντικά.

About Kinesis Gym

You May Also Like