Διατροφή μετά το Πάσχα

Οι Πασχαλινές διακοπές τελείωσαν και ο «διατροφικός απολογισμός» σας δείχνει ότι βγήκατε εκτός προγράμματος;

 

kinesis-gym-meta-to-pasxa

Mην ανησυχείτε και μην απογοητεύεστε.

Δεδομένου ότι οι διατροφικές υπερβολές του Πάσχα δεν διαρκούν παρά μερικές ημέρες, αν επανέλθετε άμεσα σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο θα δείτε γρήγορα το σώμα σας να ξαναβρίσκει τη φόρμα του. Τα κιλά των γιορτών χάνονται πολύ εύκολα γιατί δεν έχουν προλάβει να σταθεροποιηθούν στον οργανισμό μας.

Μετά από τη μεγάλης έκτασης κατανάλωση μαγειρίτσας, κοκορετσιού, πασχαλινών αυγών και τσουρεκιών ήρθε η ώρα να επανέλθετε σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο που θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τυχόν φουσκώματα, δυσπεψίες, δυσκοιλιότητα. Τι πρέπει λοιπόν να κάνετε για να αποτοξινωθείτε λιγάκι και να επαναφέρετε τον οργανισμό σας σε καλύτερη κατάσταση;

Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να δώσετε στον οργανισμό σας τα συστατικά που του έλειψαν τις ημέρες του Πάσχα και να μειώσετε αντίστοιχα αυτά που υπερπροσλήφθηκαν.

 

Is-High-Protein-Diet-Really-Lose-Weight

 

Απλά ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:

Αυξήστε την κατανάλωση φυτικών ινών στη διατροφή σας: Οι φυτικές ίνες ( περιέχονται σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια, λαδερά, ξηρούς καρπούς, δημητριακά και προϊόντα ολικής αλέσεως) συμβάλουν στην αύξηση της κινητικότητας του εντέρου, διευκολύνοντας και επιταχύνοντας τη διέλευση της τροφής από αυτό και κατ’ αυτόν τον τρόπο βοηθούν να μειωθούν τα φουσκώματα, το βάρος και η δυσκοιλιότητα.

Μειώστε τα πολλά λιπαρά: Αντί για κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, κατσίκι) προτιμήστε την κατανάλωση άπαχων πρωτεϊνών (ψάρι, κοτόπουλο). Αποφύγετε λίγο τα γλυκά που έχουν σοκολάτα, κρέμα γάλακτος, σαντιγί και επιλέξτε μέλι, μαρμελάδα, γλυκό του κουταλιού, παστέλι.

Πίνετε άφθονο νερό κατά την διάρκεια της μέρας

Ασκηθείτε λίγο παραπάνω στην καθημερινότητά σας: φροντίζετε να κάνετε τουλάχιστον 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα ή όποια οργανωμένη άσκηση σας ευχαριστεί όσο πιο συχνά μπορείτε.

Με τις παραπάνω απλές συμβουλές μπορείτε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αποβάλλει τα περιττά υγρά που έχουν συσσωρευτεί λόγω της αυξημένης κατανάλωσης φαγητού και θα βοηθήσετε στη δημιουργία ενός αρνητικού ισοζυγίου ενέργειας, το οποίο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Καλή επιτυχία

About Kinesis Gym

You May Also Like